مجلات خارجی دکوراسیون - معماری

مجله اخبار معماری و طراحی داخلی Architects Datafile (ADF)

مجله خارجی دکوراسیون خرید مجله دکوراسیون خارجی دانلود مجله دکوراسیون خارجی مجله دکوراسیون داخلی مجله دکوراسیون داخلی منزل مجلات دکوراسیون داخلی ژورنال دکوراسیون داخلی منزل دانلود مجله دکوراسیون داخلی pdf ژورنال دکوراسیون داخلی نشریه دکوراسیون داخلی خرید مجله دکوراسیون داخلی

مجله اخبار معماری و طراحی داخلی Architects Datafile (ADF) یک مجله ماهانه است که به پوشش اخبار و روندهای معماری و طراحی داخلی در بریتانیا و ایرلند می پردازد. این مجله توسط netMAGmedia Ltd منتشر می شود و در سال 1994 تأسیس شد.

ADF به ارائه اطلاعات جامع و دقیق در مورد معماری و طراحی داخلی می پردازد. این مجله شامل مقالات، مصاحبه ها، و گزارش های خبری در مورد جدیدترین روندهای بازار، پروژه های برجسته، و افراد و شرکت های برجسته در این زمینه است.

ADF برای معماران، طراحان داخلی، و دانشجویان معماری یک منبع ارزشمند اطلاعات است. این مجله به شما کمک می کند تا در جریان آخرین اخبار و روندهای بازار باشید و بهترین تصمیمات را برای پروژه های خود بگیرید.

در اینجا برخی از ویژگی های مجله Architects Datafile آورده شده است:

  • گزارش های خبری و تحلیلی در مورد معماری و طراحی داخلی
  • مقابله با معماران، طراحان داخلی، و پیمانکاران
  • عکس های معماری و طراحی داخلی
  • اطلاعات مربوط به رویدادهای معماری و طراحی داخلی

Architects Datafile یک مجله ضروری برای هرکسی است که به معماری و طراحی داخلی علاقه دارد. این مجله به شما کمک می کند تا در جریان آخرین اخبار و روندهای بازار باشید و ایده های جدید و الهام بخش را برای پروژه های خود پیدا کنید.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مجله Architects Datafile هستید، می توانید به وب سایت آن مراجعه کنید: https://www.architectsdatafile.co.uk/