مجلات شکار , ماهیگیری و طبیعت

مجله تیراندازی و شکار آهو NORTH AMERICAN WHITETAIL

مجله شکار و طبیعت مجله شکار و طبیعت قدیمی مجله شکار مجله شکار و دوستداران طبیعت مجله شکار و ماهیگیری دانلود مجله شکار و طبیعت خرید مجله شکار و طبیعت مجله حفاظت شکار و طبیعت مجله اسلحه شکاری سایت مجله شکار و طبیعت خرید عینک تیراندازی تپانچه خرید تجهیزات تیراندازی خرید تجهیزات تیراندازی با کمان خرید وسایل تیراندازی خرید عینک مخصوص تیراندازی فروش لوازم تیراندازی با کمان فروشگاه تیراندازی فروشگاه تیراندازی و شکار فروش لباس تیراندازی فروش کمان تیراندازی فروش تجهیزات ورزشی تیراندازی قیمت تیراندازی با کمان قیمت تیراندازی توچال قیمت باشگاه تیراندازی مهام قیمت کمان تیراندازی قیمت لباس تیراندازی قیمت عینک تیراندازی تپانچه قیمت تجهیزات تیراندازی قیمت سیبل تیراندازی قیمت کمان تیراندازی حرفه ای بهترین تیراندازی با تفنگ بادی

مجله تیراندازی و شکار آهو NORTH AMERICAN WHITETAIL یک مجله تیراندازی و شکار آهو است که توسط Petersen Publishing Group منتشر می شود. این مجله در سال 1972 تأسیس شد و از آن زمان به عنوان یک منبع معتبر برای شکارچیان آهو در آمریکای شمالی شناخته شده است.

مجله NORTH AMERICAN WHITETAIL هر ماه منتشر می شود و شامل طیف گسترده ای از مطالب است، از جمله اخبار و مقالات در مورد شکار آهو، مقالات آموزشی در مورد نحوه استفاده از سلاح ها و ابزارهای مختلف، گزارشات از رویدادهای شکار آهو، و مصاحبه با افراد برجسته در این زمینه. مجله همچنین شامل مطالبی در مورد تیراندازی، تجهیزات و لوازم شکار، و حفاظت از آهو است.

مجله NORTH AMERICAN WHITETAIL به دلیل کیفیت بالای مطالب خود و پوشش گسترده ای که از این زمینه دارد، مورد تحسین قرار گرفته است. این مجله یکی از محبوب ترین مجلات شکار آهو در آمریکای شمالی است.

در اینجا برخی از موضوعاتی که معمولاً در مجله NORTH AMERICAN WHITETAIL پوشش داده می شود، آورده شده است:

  • تکنیک های شکار آهو
  • انتخاب اسلحه و تجهیزات
  • مدیریت حیات وحش
  • آموزش شکار
  • حفاظت از آهو
  • آشپزی آهو

مجله NORTH AMERICAN WHITETAIL برای شکارچیان آهو در همه سطوح مهارت مناسب است. این مجله اطلاعات مفیدی را در اختیار شکارچیان تازه کار و باتجربه قرار می دهد.