مجلات شکار , ماهیگیری و طبیعت

مجله تیراندازی SHOOTING TIMES & COUNTRY

شکار صید شکار صحرایی لوازم ضروری شکار شکار غاز با تفنگ شکار کبک شکار گراز با تفنگ شکار گراز با تفنگ برنو شکار گراز توسط سگ شکار گراز با تفنگ بادی شکار لابستر شکار ماهی شکار نیزه ماهی شکار و شکارچی شکار و آشپزی در جنگل شکار و کباب در جنگل شکار و پختن در جنگل شکار و طبیعت شکار هوبره شکار های عقاب شکار یوزپلنگ شکار یوزپلنگ ایرانی شکار یوز

مجله تیراندازی SHOOTING TIMES & COUNTRY یک مجله تیراندازی، ورزش های میدانی و حفاظتی است که توسط Future plc منتشر می شود. این مجله در سال 1882 تأسیس شد و از آن زمان به عنوان یک منبع معتبر برای تیراندازان، شکارچیان و محافظان محیط زیست در بریتانیا و سایر نقاط جهان شناخته شده است.

مجله SHOOTING TIMES & COUNTRY هر هفته منتشر می شود و شامل طیف گسترده ای از مطالب است، از جمله اخبار و مقالات در مورد تیراندازی و ورزش های میدانی، مقالات آموزشی در مورد نحوه استفاده از سلاح ها و ابزارهای مختلف، گزارشات از رویدادهای تیراندازی و ورزش های میدانی، و مصاحبه با افراد برجسته در این زمینه. مجله همچنین شامل مطالبی در مورد ماهیگیری، تعقیب آهو، شکارچی، روستایی، آشپزی و حفاظت از محیط زیست است.

مجله SHOOTING TIMES & COUNTRY به دلیل کیفیت بالای مطالب خود و پوشش گسترده ای که از این زمینه دارد، مورد تحسین قرار گرفته است. این مجله یکی از محبوب ترین مجلات تیراندازی و ورزش های میدانی در بریتانیا و سایر نقاط جهان است.